úterý 8. října 2013

Oblíbené laky na nehty - PODZIM 2013

Ahoj! Vítám všechny na mém blogu!

Můj první kosmetický článek jsem se rozhodla věnovat lakům na nehty. Tím, že jsem velká milovnice laků, tak tenhle článek dělám strašně ráda. Mám něco kolem 50 laků, nevím přesně. Pro někoho je to málo, pro někoho dost, pro mě akorát. :)



Vybírala jsem barvy, které na podzim přímo zbožňuju a jsou to barvy převážně tmavé, protože na mě podzim tmavě působí. Tak jdeme na věc:



(předem se omlouvám za kvalitu fotek, příště bude lepší :))

1. Dior Vernis, odstín 504 Waterlily - Příjde mi, že tahle barva se hodí, jak na jaro, tak na léto, ale i na podzim. Do nenápadné světle zelené jsem se zamilovala hned.

2. Maybelline New York, Colorama, odstín 91 - Skvělá světle oranžovočervená barva, která se hodí na jarní, letní a podzimní období.

3. S-he stylezone, odstín 247 - Na podzim úplná paráda! tenhle lak jsem koupila v DM ve slevě za 30kč a myslím, že se hodí i do zimních měsíců. PS: rychleschnoucí




4. Maybelline New York, mini Colorama, odstín 16 Berry Sweet - Krásná červená barva se mi k podzimu strašně hodí. 

5. Essence, Colour and go, odstín 112 time for romance - vínové třpytky. Ráda je kombinuji s lakem 4. nebo 6.. Má rychle schnout, což je pravda. Jediný, co mě na tom vadí je, že se hůř odlakovává.

6. PE Beauty (lak od vietnamců :)), odstín 15 - v lahvičce to vypadá na první pohled jako černá, ale proti světlu nebo na nehtech je to krásná tmavě vínová. Na to, že je to lak od vietnamců mi na nehtech vydrží cca týden.




7. Rimmel London, 60 seconds, odstín 619 Pulsating - růžovofialová barvička s jemnými třpytkami. 

8. NYC, In a minute, odstín 247 Prince street - krásná tmavě fialová barva, jenom jedna výhrada a to je ta, že není tak dobře krycí, ale když už se dájí 2-3 vrstvy tak už je to hezká barva. A neuschne za minutu, jak píší.



9. Flomar, Magnetic Twist, odstín 126 - Magnetický lak v tmavě zelené barvě. Měla jsem ho na nehtech zatím jen 2x. Jednou jsem používala magnet a jednou bez a musím říct, že obojí způsob je pěkný.

10. Essence, Colour and go, odstín 141 icy princess - obyčejný stříbrný lak. Moc se mi nelíbí, když ho mám normálně na všech nehtech jen tak, ale ráda ho kombinuji. Třeba jen na prsteníček apod.




To je ode mě vše. Doufám, že se vám tento článek líbil a klidně napište do komentářů vaše oblíbené barvy laků na podzim. Také mi můžete napsat, co by jste chtěli, jako další článek. 

Vaše Míša ;*

6 komentářů:

  1. nádherné odstíny, vybrala jsi skvěle!:))

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám laky asi 4 a moc je nepoužívám. :D maximálně průhledný a bílý na fr. manikůru. Nevím, asi mě laky nijak neoslovili, tudiž když nemám k lakům vztah, nemůžu soudit, ale článek je napsaný moc pěkně. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Já na podzim preferuji červené odstíny až do ruda a oranžové :) Bohužel nenávidím zelenou, takže zelené laky jsou pro mě tabu

    OdpovědětVymazat
  4. ten zelený Dior vypadá krásně :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ja mám len pár lakov ale na jeseň mám radšej tmavé odtiene, napr. bordové.. alebo červené

    OdpovědětVymazat