neděle 6. října 2013

Další z mnoha

Vítám vás na svém novém blogu!

Už dlouho sleduju spousty youtuberů a blogerů, zajímám se o módu a kosmetiku víc, než kdy jindy, tak jsem se rozhodla s tím něco dělat. Každý youtuber nebo bloger všude říká, že by se mělo jít za svým snem, že pokud chceme nátáčet třeba videa, tak by jsme měli a kašlat na názory ostatních. Když už má fanoušky a sledovanost, tak se to lehce říká, ale každý z nich si tím musel projít a asi ví o čem mluví že jo:) No tak jsem si založila blog a silně doufám, že nebude tolik těžké sehnat návštěvníky mého blogu (fakt moc doufám :D).



Je těžké upoutat pozornost, aby sem někdo přišel znovu nebo udělat dobrý dojem, tak to nebudu více natahovat, protože sama nemám ráda dlouhé nudné články a jdu se představit.

Jmenuji se Míša a je mi 15 let (začínám originálně, co? :D) Jsem z Brna a studuji prvním rokem Cestovní ruch. K blogování jsem se dostala už ve svých asi 10 letech? možná 11, ani pořádně nevím, ale byla jsem malá a založila jsem si blog, kde jsem vkládala jen nějaké obrázky apod., prostě trapas. :D Ale za tu dobu jsem vystřídala hróóómadu blogů a snad každý byl o něčem jiném (na jednom jsem psala vlastní povídky, druhý o mém domácím mazlíčkovi), no děs :D a nejdéle mi vydržel blog tak 2 roky, ale vím, že kdybych tady měla návštěvnost, tak tu jen tak neskončím. :)
S bloggerem zatím nemám žádné zkušenosti, vždy jsem si blogy zakládala na blog.cz, ale na něj si taky určitě časem zvyknu.




No a poslední věc je asi ta, že jsem kolikrát také přemýšlela, že bych natáčela videa, ale nikdy jsem se k tomu nedostala. Né, že bych neměla čas, ale že se spíš toho bojím/stydím. Možná časem. A taky podle toho, jak se uchytím s blogem, že?:)

Doufám, že jsem vás neunudila k smrti a že tenhle blog ještě někdy navštívíte. A abych vám tak nějak vyhověla ve článcích, tak vám sem napíšu pár mých nápadů a tipů na články a do komentářů mi napište, co by jste sem chtěli nebo přidejte i svůj vlastní nápad.

-> TOP 10 kousků z mé skříně na podzim
-> Můj podzimní wishlist 
-> Oblíbené laky na nehty - Podzim
-> Co nosím ve školní tašce
-> Oblíbená kosmetika na podzim

Na konci měsíce přidám New in za říjen a otevření říjnového Ladyboxu, takže už něco naplánovaného na stopro je! :)

Děkuji všem, co si přečetli tenhle článek a prosím, berte mě z rezervou. Beauty/Fashion blog jsem nikdy neměla, takže je to pro mě něco nového, ale vím, že mě to bude bavit. :)
Vaše Míša ;*

3 komentáře:

  1. Jeej tiež som dnes znova začala z blogom :D náhodička?
    Tvoje nápady na ďalšia články sa mi páčia, najviac asi prvý a oba posledné.
    Inak ti prajem veľa šťastia s novým blogom ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsi strašně sympatická :) Doufám že to nebereš jako urážku,ale na to, že máš 15 máš strašně dobrý vystupování :) Určitě si tě dám do odběru a těším se na články :)

    OdpovědětVymazat
  3. Působíš moc mile. ;) Určitě tvůj blog ještě navštívím. Nápady na články se mi líbí a doufám že si je brzy přečtu.

    OdpovědětVymazat