pátek 11. října 2013

Oblíbená kosmetika na podzim 2013

Ahoj! Vítám vás všechny na mém blogu!

Připravila jsem si článek o kosmetice, kterou ráda používám na podzim. Nebudu to nijak prodlužovat, jen vás chci upozornit, že se zase nijak moc nemaluji, takže toho nebude tolik. So let's go:)



1. Maybelline Color Whisper, odstín 530 Who wore it red-er - všichni určitě známe. Tato tmavě růžová rtěnka (někdo by možná řekl pigmentovaný balzám) mi na rtech hodně vyhovuje, nevysušuje a skvěle pigmentuje (teda alespoň tento odstín:))
A ano, barva rtěnky je i ve skutečnosti jiná, než na ruce/rtech. Foťák ji dělá výraznou rudou, doopravdy je vínová červená, ale na rtech vypadá stejně, jak na té ruce.

   (kliknutím na obrázek můžete zvětšit :))

2. Yves Rocher toaletní voda, bio malina - nejúžasnější vůně. Maliny mě nikdy nijak nebraly, ale tohle neskutnečně hezky voní.


3. Dermacol Love Lips, odstín 02 Liebe - hit tohoto roku, především díky velké podobě na velmi žádané balzámy Baby Lips, které u nás nejsou k dostání. I já podlehla těmto balzámům a šla si jeden den vybrat. Nakonec jsem si vybrala asi ten nejméně pigmentovaný (ani nevím proč?), ale rozhodně toho nelituji. Nejen že rty dobře hydratuje, ale ta vůně! Za tu cenu to stálo (y)


4. Miss sporty Studio lash eye liner - už jak jsem psala, že se moc nemaluji, tak mezi moje každodenní líčení nepatří ani linky. Tyto jsem si koupila kdysi na zkoušku, kdybych s tím náhodou někdy začala, jenže jsem s nimi neuměla, tak jsem se na ně vykašlala a přišla k nim až teď. Za poslední dva měsíce jsem je měla sice jen 2x, ale musím je pochválit. Oblíbila jsem si je a i přes to, že mi to jako začátečnici ze začátku nešlo, tak jsem se s nimi nakonec naučila, chtělo to jen párkrát ozkoušet. Nevím jaké vady mají linky, ale tyto u mě nemají žádné:) Neobtiskávají se a vydržely mi celé odpoledne.


5. Garnier skin naturals, Pure active gel - je na něm psáno, že čistí póry, je proti akné a proti stopám po akné. Řekla bych že je na pleť fakt příjemný a splňuje asi  jen to vyčištění pórů. Stopy po akné mi zůstaly + i akné, možná to jenom lehce léčí, ale ne nijak výrazně. Nicméně moc hezky voní a pleť mám po něm pěkně hladkou.


To bylo ode mě vše za oblíbenou kosmetiku na podzim, vím že toho nebylo moc, omlouvám se, ale zase toho tolik nepoužívám:) Tak se s vámi loučím, do komentářů mi můžete napsat názor na tyhle výrobky jestli s nimi máte zkušenosti nebo vaše oblíbence.
Taky bych byla moc ráda, kdyby jste napsaly nějaké téma, které by jste chtěli na příští článek.
Předem všem děkuji a ahóóóój :)

Vaše Míša ;*

7 komentářů:

  1. také jsem si právě pořídila rtěnku od Maybelline a je úžasná :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta srdíčkova rteňka/balzam vypada úžasné a na mnoha blogach ji vychvaluji, takže nejspíš take vyzkouším :)
    Přijd se mrknout i ke me budu rada :)

    Www.olivains.com

    OdpovědětVymazat
  3. skvělé produkty, používám podobné:)

    OdpovědětVymazat
  4. Tie love lips balzámy sú úžasné :)

    OdpovědětVymazat
  5. Zapoj se do soutěže o super dárky :).
    http://talktomymoustache.blogspot.cz/2013/10/giveaway-kasiopea.html

    OdpovědětVymazat
  6. koukněte na můj blog :) http://jullobrien.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat